×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.
مدیریت مشکل
پروین اشرفی پور، مسئول فروش و امور مشتریان گروه فناوری پرند است. او اینبار با انتشار یادداشتی در رسانه اینترنتی راه پرداخت، یکی از موضوعات چالشی ITIL در سازمان را بررسی می کند و به تعریف دقیقی از مشکل می پردازد. شما چگونه از وقوع رخدادهای تکراری در سازمان جلوگیری می‌کنید؟ اثرات ناشی از رخدادهای غیرمنتظره
نقش زمان در نظام های مدیریت خدمات
مژده مرشدی، مهندس فروش گروه فناوری پرند است که اینبار به سراغ موضوعی حیاتی در نظام های مدیریت خدمات رفته است و با انتشار یادداشتی در رسانه اینترنتی راه پرداخت، راهکارهایی برای آن عنوان کرده است. اهمیت مساله؛ مدیریت بهینه خدمات هدف نظام‌های مدیریت خدمات (مانند ITIL) ایجاد چارچوبی نظام‌مند برای ارائه خدمات به شکلی
علی پرورش
مصاحبه رسانه اینترنتی راه پرداخت با جناب آقای علی پرورش، مدیرعامل گروه فناوری پرند: علی پرورش، مدیرعامل گروه فناوری پرند تنها نماینده شرکت وندیا در خاورمیانه است. راهکار Wendia POB که بر اساس گواهی مرجع اصلی ممیزی ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یکی از 10 راهکار برتر در دنیا به شمار می رود، از طرف صنعت بانکداری
بانک ملی ایران
حدود 18 ماه است که خدمات فناوری اطلاعات بانک ملی ایران بر بستر راهکار POB مدیریت می شود. در طول این مدت، همکاران زیادی در گروه فناوری پرند و اداره عملیات بانکداری بانک ملی ایران تلاش کرده اند تا این راهکار به بهترین شیوه ممکن پیاده سازی و بهره برداری شود. تجربه ای که امروز
بالا