×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.
BRM
الناز شاروان، مسئول امور مشتریان گروه فناوری پرند است. به دنبال انتشار یادداشت هایی از او در رسانه اینترنتی راه پرداخت، این بار هم یادداشتی از او منتشر شده است که به بررسی BRM در سازمان و مزایای آن می پردازد. BRM حلقه اتصال سازمان شما و مشتری سال‌ها پیش نقش فناوری اطلاعات به شکل
مدیریت پرداخت
الهام حاجی سامی، کارشناس پیاده سازی و استقرار راهکارهای مدیریتی در گروه فناوری پرند است. او با بررسی ارزشی که مدیریت پرداخت برای سازمان به همراه دارد، یادداشتی در رسانه اینترنتی راه پرداخت منتشر کرده است. ارزش آفرینی برای مشتریان، مهم­ترین کمکِ مدیریت خدمات به ماست. بدین معنا که با ارائه ارزش برای مشتریان، می­‌توانیم
مدیریت دانش
الناز شاروان، مسئول امور مشتریان در گروه فناوری پرند است که با انتشار یادداشتی در رسانه اینترنتی راه پرداخت، نقش مدیریت دانش در زنجیره موفقیت سازمان ها را واکاوی کرده است. در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، اقتصاد به سمت دانش‌محور شدن حرکت کرده و بسیاری از معادلات پیشین سازمان‌ها را با چالش مواجه
هر سال به پایان مرداد ماه که نزدیک می شویم، خاطرات تلخ و شیرین زیادی از مقابل چشمانمان عبور می کند. خاطراتی از جنس هدفمندی، امید و تلاش گروهی. چهارده سال پیش بود که گروه فناوری پرند شکل گرفت و تا به امروز، پستی ها و بلندی های بسیاری را طی نموده است. مفتخریم که
بالا