×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

چگونه شاخص های زمانی ارائه خدمت را بهبود دهیم؟

بهبود شاخص های زمانی ارائه خدمت

زمان یکی از اصلی­ترین منابع در اختیار بشر است. این منبع نه تجدیدپذیر است و نه ذخیره ­پذیر از این رو استفاده بهینه از آن تنها گزینه پیش روی ماست. این منبع در صنایع امروزی علی الخصوص صنایع خدماتی از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که خدمت نیز ذاتاً قابلیت ذخیره‌سازی نداشته و از این حیث شباهت زیادی به خود زمان دارد. اگر شما در صنعت تولیدی مشغول به کار باشید ممکن است بتوانید محصول خود را تولید کرده و در انبار نگه­داری کنید ولی در مورد خدمت عموماً چنین امکانی ندارید. ارائه خدمات مانند ظرفیت عملیاتی است؛ اگر استفاده نشود به هدر خواهد رفت.

در مقاله پیش رو به دلایل اهمیت معیارهای زمانی در خدمات و بهبود شاخص های زمانی ارائه خدمت اشاره کرده‌ایم. بدیهی است ساده‌ترین راه برای بهبود زمان ارائه خدمات افزایش منابع است اما اینکار با خود هزینه‌های قابل توجهی را نیز به همراه خواهد داشت.

اما ما در این مقاله کاربردی راهکارهایی را با شما در میان می‌گذاریم که به مراتب کم هزینه‌تر از افزایش منابع هستند و مهم‌ترین رکن هزینه پایدار بوده و تاثیری نمایان بر سرعت و کاهش زمان خواهند داشت. در حالیکه افزایش منابع معمولا تاثیری خطی بر سرعت و کاهش زمان دارد. امید است در پایان این مقاله خواننده بتواند به ‌خوبی با مفاهیم مطرح شده ارتباط برقرار کند و اثرگزاری آنها را در کیفیت و ظرفیت خدمت و نیز چگونگی بهبود آنها را درک نماید.

برای مطالعه و دریافت مقاله «چگونه شاخص های زمانی ارائه خدمت را بهبود دهیم؟» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا