×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

ارزش مدیریت تغییر برای کسب و کار

در مقاله قبلی PARAND 101 با عنوان مدیریت تغییر چیست به شما از چیستی فرایند مدیریت تغییر گفتیم. فرایند مدیریت تغییر به عنوان یکی از ارکان اصلی ITIL است که تغییرات اعمال شده بر روی زیرساخت و سایر وجوه یک سرویس فناوری اطلاعات را کنترل می کند. بر اساس آمار و ارقام بیش از ۸۰٪ رخدادها ناشی از تغییرات طرح ریزی نشده یا شکست خورده در زیرساخت های فناوری اطلاعات به وجود می آید.

بر این اساس نیاز است تا بتوانیم تغییرات را در سازمان سرویس خود به نحو مطلوب مدیریت و با استفاده از راهکارهای مدیریت تغییر مورد تایید نهادهایی معتبر همچون PINK Elephant خودکارسازی در فعالیت های متفاوت آن را مد نظر قرار دهیم. در ارتباط سایر فرایندهای یک گردش کامل مدیریت سرویس (رویداد، رخداد، مشکل، تغییر، نشر و دارایی و پیکربندی) ایجاد نماییم و بر این اساس بتوانیم مدیریت بهتری در هزینه ارائه خدمات خود داشته باشیم. ما سعی کرده ایم در این مقاله کاربردی از بهترین تجارب این حوزه با شما سخن بگوییم و خوشحال خواهیم شد بازخوردهای خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.

برای مطالعه و دریافت مقاله کاربردی «ارزش مدیریت تغییر (Change Management) برای کسب و کار» فرم دریافت مقاله را تکمیل نمائید.

منبع: گروه فناوری پرند

برای دریافت این مقاله، فرم زیر را تکمیل کنید.
بالا