سفارشات طراحی گرافیک و مولتی مدیا، عموماً به جهت افزایش بازدید و در قالب یک عنصر تبلیغاتی کلید می خورند. برای صاحبین مشاغل، آن چیزی که بیش از هر چیز اهمیت دارد، دیده شدن توسط مخاطبین و نگرش مثبت آن هاست. این همان رویکرد و هدف مطلوب علم گرافیک است. در واقع اگر یک عنصر گرافیکی، توانایی برقراری ارتباط با جامعه هدف خود را داشته باشد، اثر مطلوبی قلمداد می شود.

البته آثار گرافیکی از حیث هنری نیز ارزش گذاری می شوند که با معیارهای هنرشناختی توسط اساتید فن بررسی می شوند.

وظیفه هنرمند گرافیست، تلفیق مناسبی از اهداف هنری و اهداف بازاریابی در یک اثر گرافیکی است تا بتواند علاوه بر درک بازار و رفع نیازهای تبلیغاتی سفارش دهنده، اثر هنری ارزشمندی را نیز خلق نماید.

علاوه بر این، نمایش مجموعه آثار و رزومه هر فرد یا گروه هنرمند نیز می بایست به نحوی صورت گیرد که انتقال دهنده مفهوم و جایگاه آن عنصر تبلیغاتی باشد. ارائه نمونه کارها در قالب مخصوص به خود در جهت درک بهتر مشتریان از پروژه انجام شده را موکاپ (Mockup) می گویند.

مرتب سازی بر اساس: ترتیب:
بالا