×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پورتال کاربران

  • پیگیری و ثبت وقایع، درخواست ها و مشکلات توسط کاربران
  • جستجو در پایگاه دانش POB و یا پایگاه های دانش متصل به آن
  • بررسی اسناد و مدارک راه حل بدون تماس با پیشخوان خدمات
  • گفتگوی بر خط با پرسنل پیشخوان خدمات از طریق متن
  • ارسال اطلاعیه های مهم به کاربران و یا گروه های کاربری
  • سفارش کالا و خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی اختصاصی POB
اطلاعات بیشتر

پورتال کاربران POB، این امکان را در اختیار سازمان شما قرار می دهد که قابلیت های POB را از طریق اینترانت، اینترنت و یا محیط های اکسترانت در میان مشتریان و گروه های پشتیبانی محلی، توزیع نماید. این فرایند کاربران نهایی را قادر می سازد که به اطلاعات به روز در POB دسترسی داشته باشند و از این طریق به آزادسازی منابع در سازمان پشتیبانی و همچنین بهینه سازی گردش کار کمک می نماید.

دنیای تجارت، به سرعت در حال تغییر است و ضرورت وجود برنامه های کاربردی قوی، برای پشتیبانی از فرآیندهای کسب و کار به منظور حفظ توان رقابتی و پیشرو نگه داشتن شما نسبت به رقبایتان، بر هیچ کس پوشیده نیست. پورتال کاربران POB شما را در افزایش و کنترل خدمات پشتیبانی، یاری می رساند و به طبع آن، مشتریان شما از کیفیت پشتیبانی و جریان پیوسته اطلاعات مربوط به وضعیت، که در اختیارشان قرار می دهید، قدردانی خواهند نمود.

مزايا برای سازمان شما

با استقرار POB، مشتریان توانایی حل بسیاری از مشکلات خود را یافته و پرسنل پشتیبانی، تماس های کمتری دریافت خواهند کرد، در نتیجه سازمان شما می تواند با کمترین پرسنل، خدمات پشتیبانی را حتی بهتر از قبل ارائه نماید.

مزايا برای کاربر

مشتریان می توانند با استفاده از پورتال کاربران و از طریق یک مرورگر اینترنت، با POB مرتبط شده و به اطلاعات وقایع مربوطه در هر زمان و بدون تماس با مشاور دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، آن ها قادر به پیگیری فرآیند پشتیبانی و به روزرسانی واقعه با اطلاعات جدید مربوطه خواهند بود.

پورتال کاربران

دسترسی به امکانات POB برای کاربران از طریق وب و موبایل

تعامل با پيشخوان خدمات POB

برنامه های کاربردی اینترنت / اینترانت نرم افزار POB، در تعامل کامل با سیستم POB موجود هستند. با این امکان، علاوه بر دسترسی به داده های موجود POB که به طور مداوم توسط مرکز پشتیبانی به روز می شوند، قادر به انجام موارد زیر خواهید بود:

  • پیگیری وقایع و مشکلات خود
  • اولویت بندی وقایع و مشکلات خود
  • بستن وقایع هنگام حل آن در مرحله ای دیگر
  • دیدن اسناد و مدارک راه حل بدون تماس با بخش خدمات
  • برقراری ارتباط با پيشخوان خدمات خود، از طریق POB
  • اختصاص خودکار وقایع به گروه ها و افراد با توجه به مهارت های آن ها

مدیریت تماس

نرم افزار POB مشتریان شما را قادر به تعامل سازنده با مرکز پشتیبانی شما می نمایند. این خدمات موجب حل سریع وقایع و مشکلات، ارتباط مداوم مشتریان با شما بدون تماس تلفنی و ثبت مشکلات (رويدادهای خدمات) در هر زمان و مکان خواهد شد.

  • ثبت تماس های درخواست
  • مستند سازی تماس های خدمات و مشکلات
  • پیگیری تماس ها و مشکلات بدون تماس با پشتيبانی
  • مشاهده تاريخچه درخواست
  • تشخیص راه حل وقایع و مشکلات با استفاده از پایگاه دانش POB
  • جستجو در پرسش و پاسخ های متداول FAQ

شما می توانید اطلاعات مهم را با استفاده از پیامی جلب توجه کننده، به کاربران یا گروه هایی از آن ها، هنگام ورود به پورتال کاربران POB، انتقال دهید.

پورتال کاربران POB می تواند بسته به نیاز شما، با ظاهری که متناسب با صفحه اصلی و مشتریانتان باشد، تغییر یابد.

ساختار POB امکان دسترسی ایمن و کارآمد به تمام داده ها و تعامات موجود را فراهم می آورد. سرور وب، به عنوان دروازه ای بین مرورگر وب و پایگاه داده POB عمل می نماید.
با توجه به یکپارچگی کامل داده ها در پورتال کاربران، دسترسی و به روز رسانی پایگاه داده POB می تواند به راحتی انجام گیرد.

سرور وب IIS می تواند پروتکل رمزگذاری SSL 128/256-bit را با امنیت کامل اجرا نماید. در اکثر مواقع، تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، یک گواهینامه SSL است تا بتوانید از طریق آن، این سیستم را به کار اندازید. نهایتا، با نصب SSL در IIS، قادر خواهید بود POB را با استفاده از HTTPS و SSL اجرا نمایید.

پورتال کاربران POB، قابلیت افزودن فروشگاه اینترنتی را نیز دارا است. در فروشگاه اینترنتی POB کاربران می توانند کالا یا خدمات سفارش دهند، این کار از طریق دسترسی به کاتالوگ کالا و کاتالوگ خدمات، امکان پذیر می باشد. فروشگاه اینترنتی POB نقش-محور است، لذا برای هر کاربر آنلاین، تنها مواردی را نمایش می دهد که او از میان آن ها حق انتخاب دارد. این قابلیت، یافتن موارد مورد نیاز کاربر را ساده می نماید.
بدین ترتیب، کاربران حق انتخاب های خود و اطلاعات مربوط به هر محصول را می بینند و درخواست خرید، بدون درگیر ساختن مرکز خدمات، برای اخذ تأییدیه ارسال می شود. در نتیجه مرکز خدمات سازمان از انجام برخی امور رهایی خواهد یافت.
با استفاده از قابلیت های فروشگاه اینترنتی فوق العاده Wendia که شامل خرید های خودکار و فرآیندهای موجودی انبار می گردد، حجم کار مرکز خدمات سازمان شما، کاهش بیشتری خواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی، بخشی از کارکرد مدیریت انبار و خریدPOB می باشد.

بالا