×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

پرند 101 سرویسی برای به اشتراک گذاری دانش و مفاهیم اختصاصی است. می توانید با اشتراک در این سرویس، دانش را مشترک شوید!

آخرین عناوین پرند 101

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند 101
مدیریت رخداد
مدیریت رخداد (Incident Management) چیست؟ مدیریت رخداد بر اساس ITIL هر اختلال یا وقفه‏ ای در عملکرد خدمت است که ممکن است خدمت را مختل کرده یا باعث افت کیفیت آن شود. موارد خطا و خرابیِ مولفه‏ های خدمت که ممکن است در آینده منجر به اختلال خدمت شود نیز رخداد تلقی می‏شوند. مدیریت رخداد،
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / انتشار یافته در پرند 101
ITSM
ITSM چیست؟ امروزه همه سازمانها فارغ از نوع و صنعت با فناوری اطلاعات و ارتباطات درگیر هستند، یا خودشان اساسا برمبنای IT کار میکنند و خدماتی از این دست ارایه میدهند یا حداقل دارای واحدهای خدمات فناوری اطلاعات هستند. این حوزه چالشهای زیادی به همراه دارد و یکی از اساسی ترین آنها مدیریت خدمات فناوری
شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ / انتشار یافته در پرند 101
یادگیری ماشینی
ما هم اکنون در سال 2018 به سر می بریم و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) و پیشخوان خدمات IT نیز علی رغم بحث ها و سوالات پیرامون انقلاب دیجیتال، همچنان پابرجاست. در حقیقت، میزان تقاضا برای پیشخوان خدمات رو به رشد است و گزارش های جهانی حاکی از آن است که 55% سازمان های
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ / انتشار یافته در پرند 101
ITSM
تعاریف زیادی برای ITSM وجود دارد. به عنوان مثال، ITIL (بهین روش و چهارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات) ITSM را اینگونه تعریف می کند: «اجرا و مدیریت با کیفیت خدمات فناوری اطلاعات که نیازهای کسب و کار را برآورده می کند» و اگر بخواهیم با زبان ساده تری بگوییم: «ارتقاء کیفیت کسب و کار با
بالا