×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار OpManager

نرم افزار ManageEngine OpManager یک نرم افزار مدیریت شبکه و مرکز داده می باشد که به سازمان های بزرگ، ارائه دهندگان خدمات و شرکت های متوسط و کوچک در مديريت مراکز داده و زيرساخت فناوری اطلاعات آنها، به صورت مؤثر و کم هزينه، ياری می رساند.

گردش کارهای خودکار، موتورهای اخطاردهی هوشمند، قوانين اکتشاف قابل تنظيم و قالب های قابل توسعه به تيم های فناوری اطلاعات در نظارت ۲۴ در ۷ سيستم های خود در کوتاه ترين زمان ممکن ياری می رساند.

مديريت کارايي و مشکلات

ابزارهای نظارت شبکه
خودکارسازی چرخه کار فناوری اطلاعات
پردازش SNMP Trap
نظارت لاگ Windows Event
نظارت Syslog
گزارش کارايی شبکه

مقياس پذيری سازمانی

نسخه ويژه سازمان های بزرگ
نظارت شبکه سازمانی
مقياس پذيری در نظارت سازمانی
نظارت شبکه های راه دور
آناليز ريشه ای مشکلات
پايگاه داده مديريت پيکربندی

مديريت شبکه

نظارت سلامت شبکه
نظارت VoIP
طراحی نقشه شبکه
نظارت WAN RTT
مديريت پيکربندی شبکه
آناليز ترافيک شبکه

مديريت مرکز داده

نقشه سه بعدی مرکز داده
مديريت سيستم ها
مديريت مرکز داده

مديريت سرور

نظارت سرور
نظارت VMWare
نظارت Hyper-V
نظارت Citrix XenServer
نظارت سلامت سرور

استقرار ساده

اکتشاف خودکار شبکه
تعيين قوانين اکتشاف
قالب های نظارت

از ابزار موفقیت استفاده کنید!

همانطور که رقیبان شما پیش می روند...

نرم افزار Applications Manager

نرم افزار ManageEngine Applications Manager يک نرم افزار نظارت بر کارايی می باشد که به صورت پيشگيرانه نظارت بر نرم افزارهای کسب و کار را بر عهده دارد و متضمن کارايی لازم نرم افزارهای حياتی سازمان و توقعات کاربران می باشد.

نرم افزار Applications Manager به صورت پيش فرض می تواند بيش از ۵۰ نوع نرم افزار و سرور را نظارت نمايد.

اکتشاف خودکار نرم افزار

اکتشاف خودکار نرم افزارهای سرور، سرورها، پايگاه های داده، سرويس های وب، تراکنش ها، نرم افزارهای اختصاصی، منابع مجازی و نرم افزارهای مبتنی بر ابر در مرکز داده شما.

مديريت متمرکز کارايی

نظارت بالغ بر ۱۰۰ شاخص کليدی عملکرد از نرم افزارها ی شما
زمان پاسخگويی، در دسترسی بودن منابع، کارکرد CPU / Memory و غيره.

نمايش کليه اطلاعات منابع فناوری اطلاعات

مديريت تعداد زيادی از نرم افزارهای کاربردی و سرويس های شبکه. امکان گروه بندی نرم افزارها و سرورهای مرتبط برای نظارت به صورت يک واحد يگانه.

نظارت توسعه يافته برای مقياس های بالا

نظارت بر بيش از ۵۰،۰۰۰ سرور و نرم افزار با استفاده از قابليت نظارت توسعه يافته نرم افزار ManageEngine Applications Manager. امکان مشاهده کليه اطلاعات منابع در بخش های مختلف شبکه که دسترسی مستقيم به آنها ميسر نمی باشد.

مديريت مشکلات

شناسايی مشکلات نرم افزار ها و حل آنها پيش از آنکه کاربر نهایی در مورد آن اطلاعی داشته باشد. اطلاع از مشکلات از طريق ايميل و پيامک. حل خودکار مشکلات با اجرای نرم افزارها / اسکرپيت های از پيش تعيين شده. انجام اقدامات خودکاری از قبيل شروع/توقف/باز شروع سرويس های ويندوز، سرورهای مجازی و ...

آناليز ريشه ای مشکلات

شناسايی ريشه ای مشکلات به سادگی و کاهش مدت زمان آناليز مشکلات.
نمايش حل ریشه ای مشکلات به صورت ساختار درختی نمايش داده می شود و از کليه صفحات وب قابل دسترسی می باشد.

گزارش گيری قدرتمند

ماژول گزارش گيری به مديران قدرت تصميم گيری بيشتری را می دهد.
پوشش توسعه یافته به مديران در حل مشکلات نرم افزاری و برنامه ريزی ظرفيت یاری می رساند.

اينترفيس وب مبتکرانه

با استفاده از اينترفيس وب مبتکرانه نرم افزار می توانيد نظارت و مشاهده مؤلفه های کارایی را انجام دهيد، و داشبوردهای اختصاصی ايجاد نماييد و فعاليت های مديريتی را با استفاده از مرورگر وب انجام دهيد. دسترسی به اينترفيس از طريق تلفن های هوشمند و نرم افزار iPhone و Android نيز ميسر می باشد.

بالا