×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

صدرنشینی مشتریان راهکارهای مدیریتی گروه فناوری پرند در میان 500 شرکت ایرانی

گروه فناوری پرند در سال های گذشته با ارائه نرم افزارهای ITIL در حوزه مدیریت خدمات، تلاش کرده است تا بهترین راهکارهای مدیریتی را ارائه نماید.

در این راستا کسب نمایندگی شرکت معتبر Wendia International و ارائه راهکار Wendia POB که مطابق با استانداردهای ITIL بوده و موفق به کسب گواهینامه هایی معتبر همچون Pinkverify و Serview شده است؛ از مهمترین اقدامات اساسی قابل ذکر می باشد.

هدف متعالی ما، استقرار راهکارهای روز دنیا در موسسات و سازمان های بزرگ ایران زمین است که سنگ بنای بهبود ارائه خدمات و پیشرفت فردای میهن اسلامی مان خواهد بود و در جریان پیمایش این راه پر نشیب، انچه بیش از همه تسلابخش ما خواهد بود، نظاره موفقیت ها و افتخارات مشتریانمان است.

نظاره موفقیت های مشتریانمان در روزهای آغازین بهمن ماه و افزوده شدن برگ دیگری بر سند افتخارات «بانک ملی ایران» و شرکت «آسان پرداخت پرشین» که در فهرست 500 شرکت برتر ایرانی به استناد سازمان مدیریتی صنعتی ایران، به ترتیب صدر نشین گروه بانک ها و موسسات اعتباری و گروه رایانه و فعالیت های وابسته شدند؛ گواه محکمی بر ثمربخش بودن فعالیت های گروه فناوری پرند خواهد بود تا مصمم تر از پیش به راهمان ادامه دهیم.

برای فردای ایران، تلاش، آبادانی و افتخار آرزو داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا