×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

قطعاً تهیه یک سیستم یکپارچه یا به عبارتی، دوختن یک پیراهن برای تمام خدمات کار ساده ای است ولی می تواند منجر به سردرگمی کاربران در لایه های متفاوتی از خدمات باشد. برای رفع این سردرگمی چه کاری می توان کرد؟

آخرین عناوین وبلاگ

شنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
GDPR
آشنایی با GDPR می توان گفت GDPR یا General Data Protection Regulation به معنای مقرارت کلی حفاظت از داده ها، سطح جدیدی از امنیت و محافظت از اطلاعات است با مجموعه ای کامل از مقررات مربوط به مدیریت و پردازش داده ها که توسط اتحادیه اروپا به اجرا در خواهد آمد. این بزرگترین تغییر در
یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
VeriSM
از سال 1990 میلادی که چارچوب ITIL به عنوان یک استاندارد در مدیریت خدمات IT یا همان ITSM شناخته شد، تا به امروز بهترین رویکرد بوده است و شکی نیست که این چارچوب به هزاران سازمان در دنیا کمک کرده است. با این حال، آخرین نسخه از ITIL بیش از 6 سال پیش عرضه شده
شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
ITIL
از چگونگی پشتیبانی ITIL از IT در برابر چالش های پیش رو مانند امنیت یا تحولات دیجیتالی بیشتر بدانیم و دید عمیقتری از چگونگی تقویت مدیریت خدمات در شرکت های برجسته توسط ITIL به دست آوریم. تمامِ داستان به دهه نود میلادی باز می گردد. در آن زمان مقامات دولتی بریتانیا با همکاری موسسات و
سه شنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
مدیریت تغییر
ما دو بار در سال، در ابتدای بهار و ابتدای پاییز، ساعت را تغییر می دهیم. تغییر به ظاهر کوچکی که برای بسیاری از مردم تاثیرات قابل توجهی داشته و مشکلات زیادی تا روزها بعد از آن دارند. از خواب آلودگی و خستگی گرفته تا مشکلات عدیده در مدیریت تغییر و تنظیم شدن با زمان
بالا