×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

قطعاً تهیه یک سیستم یکپارچه یا به عبارتی، دوختن یک پیراهن برای تمام خدمات کار ساده ای است ولی می تواند منجر به سردرگمی کاربران در لایه های متفاوتی از خدمات باشد. برای رفع این سردرگمی چه کاری می توان کرد؟

آخرین عناوین وبلاگ

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
یادگیری ماشینی
ما هم اکنون در سال 2018 به سر می بریم و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) و پیشخوان خدمات IT نیز علی رغم بحث ها و سوالات پیرامون انقلاب دیجیتال، همچنان پابرجاست. در حقیقت، میزان تقاضا برای پیشخوان خدمات رو به رشد است و گزارش های جهانی حاکی از آن است که 55% سازمان های
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
ITSM
تعاریف زیادی برای ITSM وجود دارد. به عنوان مثال، ITIL (بهین روش و چهارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات) ITSM را اینگونه تعریف می کند: «اجرا و مدیریت با کیفیت خدمات فناوری اطلاعات که نیازهای کسب و کار را برآورده می کند» و اگر بخواهیم با زبان ساده تری بگوییم: «ارتقاء کیفیت کسب و کار با
شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
مالکیت اطلاعات POB
مقدمه امروزه سازمان ها نیازمند اتوماسیون هرچه بیشتر فرآیندهای کسب و کارشان هستند و این امر تقاضای بیشتری را برای مدیریت اطلاعات ایجاد می کند. هنگامی که داده ها در دسترس و مورد استفاده بیش از یک سیستم قرار می گیرد، این سوال اساسی به وجود می آید که چه کسی مالک اطلاعات است و
شنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
GDPR
آشنایی با GDPR می توان گفت GDPR یا General Data Protection Regulation به معنای مقرارت کلی حفاظت از داده ها، سطح جدیدی از امنیت و محافظت از اطلاعات است با مجموعه ای کامل از مقررات مربوط به مدیریت و پردازش داده ها که توسط اتحادیه اروپا به اجرا در خواهد آمد. این بزرگترین تغییر در
بالا