×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

قطعاً تهیه یک سیستم یکپارچه یا به عبارتی، دوختن یک پیراهن برای تمام خدمات کار ساده ای است ولی می تواند منجر به سردرگمی کاربران در لایه های متفاوتی از خدمات باشد. برای رفع این سردرگمی چه کاری می توان کرد؟

آخرین عناوین وبلاگ

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
ITSM چابک
آیا ITSM چابک، یک اصطلاح رسمی است و در پشت آن مجموعه ای از دانش نهفته است؟ در واقع، پاسخ این پرسش خیر است! من این واژه را در سال های اخیر بارها شنیده ام، ولی هیچوقت استفاده نکرده بودم تا زمانی که احساس کردم در دنیای ITSM فعلی، ما نیاز به چابکی بیشتری داریم.
چهارشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
پرتال کاربران
قابلیت های پورتال کاربران در مسیر توسعه صنعت فناوری اطلاعات ادامه می یابد، تا دستیابی به خواسته های کاربران و تکنولوژی لازم حاصل شود و بیاموزد که چه چیزی موثر است و چه چیزی نیست!   نسل های متفاوت پورتال کاربران پروسه پورتال کاربران تاکنون سه نسل از قابلیت ها را شامل بوده است: نسل
یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
نرم افزار سازمانی
هنگامی که صحبت از انتخاب نرم افزار سازمانی به میان می آید، واحد IT با چالش هایی مشابه یک مصرف کننده مواجه می شود. شرکت های نرم افزاری و محصولات بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد. چه چیزی را باید خرید؟ و از چه کسی؟ تصمیم گیری در رابطه با خرید یک محصول و انتخاب
دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ / انتشار یافته در وبلاگ
امنیت IT
در ماه های گذشته، امنیت IT ، هکرها و حملات سایبری آنها سرفصل اخبار بوده است. فرضیه دستکاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حملات سایبری سایت یاهو، شبکه پلی استیشن سونی یا باج افزار معروف واناکرای (WannaCry) که سروصدای زیادی به پا کرد و در نتیجه مباحث مربوط به امنیت به مدت زیادی در دستور کار
بالا