×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.
ما در گروه فناوری پرند با مشتریانمان زندگی می کنیم، به پروژه های مشترکمان جان میدهیم، به راهکارهایی که ارائه می کنیم عشق می دهیم و مانند فرزندمان مراقبشان هستیم؛ تا به نحو احسن رشد کنند و در مسیری که مطلوب مشتریانمان است بالغ شوند و در نهایت دستاوردهای مدنظرشان حاصل شود. امروز 17 اردیبهشت
برای اولین بار در شبکه بانکی با همکاری بانک ملی ایران و گروه فناوری پرند، خدمات فناوری اطلاعات بانک ملی مبتنی بر چارچوب استاندارد ITIL ، شامل 160 سرویس بانکی و فناوری اطلاعات در سطح تمامی شعب این بانک در کشور راه اندازی گردید. امیدواریم این حرکت مثبت بانک ‌ملی‌ ایران زمینه ساز پیشرفت بیشتر
گروه فناوری پرند در سال های گذشته با ارائه نرم افزارهای ITIL در حوزه مدیریت خدمات، تلاش کرده است تا بهترین راهکارهای مدیریتی را ارائه نماید. در این راستا کسب نمایندگی شرکت معتبر Wendia International و ارائه راهکار Wendia POB که مطابق با استانداردهای ITIL بوده و موفق به کسب گواهینامه هایی معتبر همچون Pinkverify
ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت مطابق معمول همه ساله در ماه های پایانی سال برگزار شد. این همایش که با موضوع «بازآفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین» برنامه ریزی شده بود در روزهای 13 و 14 دی ماه 1395 در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.
بالا