×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

برای اولین بار در شبکه بانکی با همکاری بانک ملی ایران و گروه فناوری پرند، خدمات فناوری اطلاعات بانک ملی مبتنی بر چارچوب استاندارد ITIL ، شامل 160 سرویس بانکی و فناوری اطلاعات در سطح تمامی شعب این بانک در کشور راه اندازی گردید.

امیدواریم این حرکت مثبت بانک ‌ملی‌ ایران زمینه ساز پیشرفت بیشتر این بانک بزرگ و رضایت بیشتر مشتریان آن گردد.

بدین وسیله از کلیه همکاران در بانک ملی ایران، شرکت داده ورزی سداد و شرکت خدمات انفورماتیک که ما را در این امر یاری رساندند قدردانی می نماییم.

گروه فناوری پرند در سال های گذشته با ارائه نرم افزارهای ITIL در حوزه مدیریت خدمات، تلاش کرده است تا بهترین راهکارهای مدیریتی را ارائه نماید.

در این راستا کسب نمایندگی شرکت معتبر Wendia International و ارائه راهکار Wendia POB که مطابق با استانداردهای ITIL بوده و موفق به کسب گواهینامه هایی معتبر همچون Pinkverify و Serview شده است؛ از مهمترین اقدامات اساسی قابل ذکر می باشد.

هدف متعالی ما، استقرار راهکارهای روز دنیا در موسسات و سازمان های بزرگ ایران زمین است که سنگ بنای بهبود ارائه خدمات و پیشرفت فردای میهن اسلامی مان خواهد بود و در جریان پیمایش این راه پر نشیب، انچه بیش از همه تسلابخش ما خواهد بود، نظاره موفقیت ها و افتخارات مشتریانمان است.

نظاره موفقیت های مشتریانمان در روزهای آغازین بهمن ماه و افزوده شدن برگ دیگری بر سند افتخارات «بانک ملی ایران» و شرکت «آسان پرداخت پرشین» که در فهرست 500 شرکت برتر ایرانی به استناد سازمان مدیریتی صنعتی ایران، به ترتیب صدر نشین گروه بانک ها و موسسات اعتباری و گروه رایانه و فعالیت های وابسته شدند؛ گواه محکمی بر ثمربخش بودن فعالیت های گروه فناوری پرند خواهد بود تا مصمم تر از پیش به راهمان ادامه دهیم.

برای فردای ایران، تلاش، آبادانی و افتخار آرزو داریم.

ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت مطابق معمول همه ساله در ماه های پایانی سال برگزار شد. این همایش که با موضوع «بازآفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین» برنامه ریزی شده بود در روزهای 13 و 14 دی ماه 1395 در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

مطابق روال همه ساله، در حاشیه این همایش، در لابی سالن همایش های برج میلاد، نمایشگاه جانبی برگزار می شود که در آن گروه های بانکی، شرکت های پرداخت، شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه بانکداری و خدمات الکترونیک و شرکت هایی که خدماتی را در این حوزه ارائه می دهند با برپایی غرفه اقدام به معرفی خدمات خود و گزارش آنچه که در سال گذشته انجام داده اند می نمایند.

این اقدام، بخش مهمی از این همایش است که در آن شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه بانکداری و پرداخت، با یکدیگر تعامل داشته و با برگزاری نشست ها و بازدید از خدمات و فعالیت های یکدیگر، گام مهمی در راستای اعتلای این صنعت برمی دارند.

گروه فناوری پرند نیز برای دومین سال متوالی، اقدام به برپایی غرفه نمود تا با ارائه نرم افزار Wendia POB G6 در حوزه خدمات بانکداری و مطابق با گواهینامه ITIL، دریچه جدیدی را بر روی خدمات IT بانک ها و موسسات بانکی بگشاید.

پرند در سال های گذشته با کسب نمایندگی انحصاری شرکت Wendia International توانسته است نرم افزار این شرکت سوئیسی را که مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد کاملاً بومی سازه نموده و با تقویم شمسی و زبان فارسی در ایران و کشورهای خاورمیانه معرفی نماید.

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

اين نمايشگاه به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه است که سالانه با حضور جمع كثيری از شركت های توانمند داخلی و خارجی برپا می گردد و فرصت بسيار مغتنمی است تا شركت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد اين عرصه، فعاليت ها و نوآوری های آتیخود را معرفی نمايند.

گروه فناوری پرند نیز، پس از کسب تجارب ارزشمند در پیاده سازی پروژه های ITIL در ده ها سازمان دولتی و خصوصی کشور در سـال های اخیـر، توانسته است نمـاینـدگی رسمـی شرکت Wendia AG International را بـرای محصـول POB -Point Of Business اخذ نماید تا به گواهی PinkVERIFY به عنوان راهکاری با قابلیت پشتیبانی از ۱۵ فرآیند ITIL، همیار قدرتمند شما در این زمینه باشد.

راهکار POB G6 سامانه ای متمرکز برای مدیریت کلیه فرآیندهای پشتیبانی در حوزه ی مالی، بانکی و فناوری اطلاعات است که توانمندی پیاده سازی فرآیندهای حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، پشتیبانی از فرآیندهای سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) و پیاده سازی فرآیندهای پشتیبانی خدمات بانکداری الکترونیک از قبیل USSD، Internet Payment Gateway، POS، ATM، Mobile Banking و… را دارا می باشد.

از این رو، شرکت در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه فرصت مغتنمی بود تا آنچه در توان داریم را در برابر دیدگان خدمتگران این عرصه قرار داده تا در راه رشد و بالندگی این صنعت گام بردارند.

این رویداد فرخنده از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیرماه ۱۳۹۵ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا بود و گروه فناوری پرند با برپایی غرفه در سالن 31A (میلاد) و با حضور کارشناسان و مدیریت گروه فناوری پرند، توانست به تشریح کارکرد نرم افزار POB و توانمندی های آن در حوزه بانک، بورس و بیمه پرداخت. امید آن داریم که این صنعت به مدد بهترین راهکارهای نرم افزاری بتواند راهگشای مشکلات زیربنایی این حوزه باشد و شکوفایی ایران اسلامی را رقم بزند.

بالا