×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

بانک ها و موسسات مالی

بسیاری از شرکت ها در صنعت مالی، اخیراً دوران دشواری را تجربه می کنند، به خصوص بانکها با رقابت سختی با ارائه دهندگان جدیدی که از معاملات مالی حمایت می کنند از جمله در حوزه پرداخت از طریق تلفن همراه و بصورت آنلاین، مواجه هستند.

بیش از بیست سال است که Wendia، راهکار مدیریت خدمات انعطاف پذیر و ماژولاری را توسعه داده است که توسط تعداد زیادی از شرکت های موفق در صنعت مالی از جمله بانک نیروهای مسلح، تراست سوئیس کردیت، و یا بانک خصوصی DZ زوریخ، استفاده می گردند.

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل شاخص های عملکرد کلیدی از طریق داشبورد زمان واقعی برای برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری.

امضاء الکترونیک برای تایید گردش کار

مدیریت کارآمد مشکلات و حادثه برای حل سریعتر مسائل

سفارشی سازی سریع و آسان و قابل ارتقاء توسط خود شخص و بدون نیاز به برنامه نویسی

شمار رو به رشدی از معاملات و برنامه های الکترونیکی، می بایست به نحو احسن اداره گردند و این در حالی است که IT نیاز به ارائه راه حل هایی جدید و خلاقانه برای حفظ رقابت دارد. مدیریت هزینه، مدیریت ریسک و مدیریت بهینه نیازهای کسب و کار رو به رشد و همواره متغیر، جزء وظایف اصلی IT محسوب می گردند. مفاد قانون بانکداری می بایست لحاظ گردد و هزینه های عملیاتی، که یکی از اصلی ترین هزینه های بسیاری از سازمان ها، بشمار می آیند، می بایست کاهش داده شوند. واحد IT در صنعت مالی نیاز به یک راه حل از لحاظ فنی ثابت شده دارد تا بتواند از عهده موارد زیر بربیاید:

  • بهبود وفاداری مشتری با تمرکز مداوم بر مشتری و کیفیت بالای خدمات
  • حفظ هزینه های عملیاتی در سطحی پایین
  • توجه به پتانسیل صرفه جویی
  • لحاظ نمودن قوانین دولتی و بانکی
  • توسعه و ارائه راه حل های نوآورانه

سازمان های دولتی

با تثبیت فرآیندهای اداری، حکومتی و نیازهای همواره رو به رشد، فناوری اطلاعات برای عموم مدیران، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار گردیده است. در عین حال، پیچیدگی و ناهمگونی فرآیندها در دولت فدرال، استانها و سطح شهری و نیز تقاضا برای بهره وری اقتصادی و تمرکز بر مشتری، همه و همه، چالشهایی واقعی برای سازمان های IT در بخش دولتی، به شمار می آیند.

معرفی روشن فرآیندهای تعریف شده و راه حلی انعطاف پذیر که حامی اجرای بهترین روشهاست، راه را برای IT در اجراهای دولتی هموار نموده است و اینگونه می تواند با اطمینان بیشتر به امور مدیریت، مشتری مداری دائمی و بهبود علنی کیفیت خدمات، بپردازد.

مدیریت وقایع و مشکلات

افزایش بهره وری با پردازش سریع و حذف وقایع

مرورگر شاخص های کليدی عملکرد

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل KPI ها برای شفافیت بیشتر

پیکربندی و مدیریت دارایی

شناسایی، ثبت نام و مدیریت اجزاء فناوری اطلاعات

سفارشی سازی سریع و ساده بدون نیاز به برنامه نویسی برای انعطاف هر چه بیشتر و پی بردن به نیازهای جدید

ارتقا سیستم بطورکاملا خودکار و بدون هرگونه هزینه، با حفظ تمامی سفارشات و بدون نیاز به مشاور خارجی

بسیار منعطف، با قابلیت استفاده از آن، از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و PDAها

صدور سریع و مستقیم صورتحساب هزینه ها

قابلیت ذخیره سازی داده ها به نحوی کاملا مجزا، دسترسی آسان به داده ها، و امکان ارائه و پیکربندی

شفافیت و کنترل کامل با مجموعه کاملی از داشبوردهای قابل تنظیم

یکپارچگی و ادغام کامل با نرم افزارهای رایج در سازمان ها

پايگاه داده اقلام پيکربندی قدرتمند برای پیکربندی کارآمد و مدیریت دارایی

عملکرد آموزش الکترونیکی یکپارچه و مقرون به صرفه، برای آموزش کاربران

اجرای سریع نرم افزار بدون اتلاف وقت کاربر

ارائه دهندگان خدمات IT

در زمان کمبود بودجه، ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات با تقاضاهای بسیاری روبرو هستند، چرا که بسیاری از شرکت ها بر این باورند که مدیریت کارآمد تر هزینه ها از طریق بهره بردن از خدمات IT، امکان پذیر می باشد.

از سوی دیگر، ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات که می خواهند مشتریان جدید را به خود جلب کنند و آنها را طولانی مدت حفظ نمایند، نیاز دارند که خدمات خود را به نحو مقرون به صرفه ای ارائه نمایند. آنها می بایست انعطاف پذیر بوده، خدمات را همتراز با نیازهای کسب و کار سازمان های مشتریان خود، ارائه کنند. در عین حال مستند سازی دقیق عملکرد و حجم کار، برای افزایش شفافیت و ایجاد اعتماد بیشتر در مشتری، ضروری است.

  • دانشی سطح بالا و تحلیلگرانی شایسته و واجد شرایط
  • در دسترس بودن بالا، ارتباط مؤثر
  • بهره وری هزینه ها، هزینه های قابل محاسبه
  • اجرای سریع و قابل انعطاف الزامات کسب و کار
  • بهره وری تولید
  • استانداردهای امنیتی بالا
  • کیفیت بالای روند
  • مشتری مداری
مارکوس سدربرگAtea Sverige AB
«من از توانایی Wendia و POB برای پشتیبانی از فرآیندهای مختلف در فرآیند مدیریت خدمات و مشاوره ما، بسیار رضایت دارم. خط مشی محصولات Wendia، نگرش متواضعانه و برخورداری از کارمندان متبحر، معامله با آن ها را سهل نموده است. استفاده از نامگذاری ITIL با بهترین عملکرد، رابطه ما با مشتریان، کارکنان و فروشندگان را کارآمد تر خواهد ساخت»

انعطاف پذیری و یکپارچه سازی قوی

راهکاری مطابق با گردش های کاری خود داشته باشید

شرایط جدید اقتصادی در بخش نفت که در سطوح مختلف سازمانی، ملی و بین المللی ظاهر شده است، به گونه ای است که تجدید نظر در کاربرد راهبردی فناوری اطلاعات را ضروری می سازد. از نقطه نظر سازمانی، انتقادهای بسیاری در زمینه فعالیت صنعت نفت و نیز راه حل هایی برای بهبود آن عنوان شده است که می تواند تغییرات بنیادی در ساختار این صنعت ایجاد کند. احتمال انجام این تحولات از سوی بسیاری از کارشناسان قابل پیش بینی است. فناوری اطلاعات، به عنوان یک ابزار راهبردی، کمک مؤثری است برای سازمان ها که بتوانند چنین تحولاتی را تحت کنترل خود درآورند.

معرفی روشن فرآیندهای تعریف شده و راه حلی انعطاف پذیر که حامی اجرای بهترین روشهاست، راه را برای IT در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هموار نموده است و اینگونه می تواند با اطمینان بیشتر به امور مدیریت، مشتری مداری دائمی و بهبود علنی کیفیت خدمات، بپردازد.

  • مدیریت وقایع و مشکلات: افزایش بهره وری با پردازش سریع و حذف وقایع
  • مرورگر شاخص های کليدی عملکرد: اندازه گیری و تجزیه و تحلیل KPI ها برای شفافیت بیشتر، کنترل عملکرد کارآمد و مدیریت کیفیت
  • پیکربندی و مدیریت دارایی: شناسایی، ثبت نام و مدیریت اجزاء فناوری اطلاعات (سخت افزار، نرم افزار و مستندات) برای به دست آوردن یک دید کلی از زمان واقعی دقیق و بهبود برنامه ریزی استراتژیک

زمانی که به شهرداری می اندیشید به چه نتیجه ای دست می یابید؟ احتمالاً با کلماتی مانند بهره وری، شفافیت و یا ساده و آسان مواجه نمی شوید. نظر شما در خصوص سرویس به مشتریان در سطح جهانی چیست؟ واقعیت ها در این حوزه در حال تغییر می باشد و  Wendia آمادگی همراهی شما در این مسیر را دارد.

شرکت Wendia می تواند کلیه ابزارها، بهین روش ها، مشاوره و آموزش را برای نیل به این اهداف در اختیار شما قرار داده و با استفاده از متدولوژی استقرار سریع، شما را برای دستیابی به نتایج در کوتاهترین زمان ممکن یاری رساند.

علاوه بر موارد زیر، هزینه تمام شده 311 Wendia و درخواست سرویس شهروندان بسیار پایین بوده و بازگشت سرمایه در کوتاهترین زمان اتفاق می افتد. از سوی دیگر ابزارهای مشابه که در واقع همان بسته های CRM می باشند، هزینه به مراتب بالاتری خواهند داشت.

  • ساده سازی دریافت خدمات دولتی برای شهروندان
  • ایجاد یک محل واحد برای شهروندان در جهت ارائه عملکردهای خدمات مشتریان از دپارتمان های مختلف
  • پیشرفت در حوزه کاری با ایجاد یک مرکز تماس 311 Wendia
  • نظارت دقیق بر امور سازمان
  • خودکارسازی فرآیندهای عمومی و مدیریت خدمات با بهره وری بالاتر
  • حل بیش از ۹۰% تماس ها در اولویت تماس بدون نیاز به انتقال به سایر دپارتمان ها
  • در اختیار داشتن راهکاری ساده برای اطلاع رسانی به شهروندان و یا گروه کارکنان در سازمان شما

از صنعتی شدن تا خدمات دهنده شدن: تشابهات قابل توجهی بسیاری بین بهینه سازی فرآیند برای تولید صنعتی – فیزیکی و ارائه خدمات توسط IT وجود دارند. در عین حال، شرکتهای صنعتی با چالش رو به رشد رقابت جهانی نیز رو به رو هستند.

افزایش بهره وری، بهره وری بالاتر، بهبود کیفیت و سودآوری، عوامل کلیدی ایجاد کننده تفاوت در رقابت برای صنعت ساخت می باشد. در این میان، IT، نقش اصلی برای رسیدن به این اهداف، به ویژه در زمینه هایی همچون اتوماسیون فرآیند و بهینه سازی، را ایفاء می نماید.

  • فرآیندهای عالی خودکار
  • ترازبندی کسب و کار IT
  • پی بردن به توانایی های بالقوه پس انداز
  • دسترسی سریع به خدمات
  • راه حل سریع وقایع ومشکلات
  • شفافیت و بهینه سازی با یک مرور کلی بر شاخص های کليدی عملکرد

پورتال کاربران به همراه کارکرد فروشگاه اینترنتی یکپارچه

با پورتال کاربران Wendia، کاربران نهایی، از طریق اینترنت و یا اینترانت، دسترسی کاملی به خدمات ارائه شده توسط IT دارند. در عین حال، سازمان خدمات شما ازفرآیندهای بهینه سازی شده و خودکار، و نیز از کاهش قابل توجه بار کاری و کیفیت خدمات بهبود یافته، سود می برد.

صرفه جویی در هزینه ها

مشخصه های اصلی راهکار مدیریت خدمات Wendia، هزینه های نگهداری کم، سفارشی سازی آسان و بدون نیاز به هرگونه برنامه نویسی، ارتقاء سیستم به نحوی سریع و آسان توسط خود شخص با حفظ تمام تنظیمات و سفارشات، می باشند.

داشبورد شاخص های کليدی عملکرد

داشبوردها با افزایش شفافیت، مروری کلی بر شاخص های کلیدی عملکرد را برای تصمیم گیرندگان، فراهم می آورند که به عنوان پایه ای برای تصمیم گیری های استراتژیک، پی بردن به صرفه جویی در هزینه های بالقوه و مدیریت حرفه ای سازمان، محسوب می گردند.

مدیریت کارآمد وقایع و مشکلات

هرگاه سخن از ارزش افزوده و ROI سریع به میان می آید، کوتاه بودن زمان تصمیم گیری و میزان پشتیبانی از کاربر نهایی، تفاوت های بزرگی را ایجاد می نمایند. ماژول مدیریت میز خدمات Wendia، با مدیریت دانش یکپارچه و عملکرد پورتال کاربران، از میز خدمات شما پشتیبانی می نماید.

در حال حاضر، فناوری اطلاعات نقش مهمی را در یاری رساندن به شرکت ها و سازمان ها ی صنعت بهداشت و درمان ایفا می نماید. با روندهایی همچون سلامت الکترونیک – استفاده از برنامه های کاربردی و سیستم های اطلاعاتی برای مراقبت های پزشکی – و نيز نیازهای حکومتی به IT، اکنون اهمیت آن بیش از پیش، احساس می گردد. علی الخصوص در زمینه بیمارستان ها که هر چه بیشتر مبدل به شرکت های تجاری می گردند و با رقابتی سخت رو به رو هستند. از این رو، عملکرد، کیفیت و در دسترس بودن خدمات IT عوامل مهمی هستند که نیازمند اجرای فرآیندهای کارآمد و استفاده صحیح از ابزار مدیریت خدمات، می باشند. شرکت Wendia، راهکاری ثابت شده را به شما پیشنهاد می نماید که از معرفی فرآیندهای مدیریت خدمات، حمایت نموده، الزامات قانونی صادر شده توسط سازمان های دولتی مانند FDA را نیز لحاظ می نماید.

  • عملکرد مدیریت گردش کار قدرتمند
  • امضای الکترونیکی (مطابق با FDA)
  • اطلاعات محرمانه با قابلیت استفاده برای چند مشتری
  • هماهنگی و ادغام کامل (با سیستم مربوطه)
  • پشتیبانی از مدیریت امکانات
  • مدیریت دارایی
  • نرم افزار مدیریت خدمات برای دستگاه های همراه ( گوشی هوشمند، تبلت و...)

خرده فروشی و تدارکات نیز مانند هر زمینه تجاری دیگر، دچار تحول هستند.

کسب و کارهای آنلاین در حال رشد و استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای خرید و پرداخت، چالش هایی بزرگ برای صنعت، به شمار می آیند. از این رو است که خرده فروشی و تدارکات نیز، کماکان با رقابت سختی، رو برو است. در این راستا، موفقیت هایی در صحنه رقابت های فردی، به خصوص در زمینه خدمات به مشتریان و وفاداری مشتری، توسط IT به دست آمده است. در نتیجه اکنون روندها و مقولاتی همچون پورتال کاربران و «پرداخت از طریق تلفن همراه» نقش مهمی را ایفا می نماید. بعلاوه، بخش تدارکات نیز به شدت تحت تاثیر رفتار متغیر مشتریان قرار گرفته است. مدیریت ناوگانی، سیستم های بهینه سازی مسیر و مدیریت کارآمد موجودی از جمله مهم ترین مسائلی هستند که بر میزان موفقیت صنعت تأثیر گذارند.

داشبورد اندازه گیری و زمان واقعی KPI: داشبوردها شفافیت را بهبود بخشیده، پشتیبانی با ارزشی برای برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری در سطح مدیریتی را ارائه می نمایند و بدين ترتیب، مروری کلی بر شاخص های کليدی عملکرد را برای تصمیم گیرندگان، فراهم می آورند که به عنوان پایه ای برای تصمیم گیری های استراتژیک، پی بردن به صرفه جویی در هزینه های بالقوه و مدیریت حرفه ای سازمان، محسوب می گردند.

بالا