×

تماس با پیشخوان خدمات

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، با پیشخوان خدمات شرکت به نشانیservicedesk@parand.ir و یا شماره تلفن های ۸۸۵۰۱۳۵۷ - ۸۸۵۰۱۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

مأموریت شرکت Wendia International AG کمک به سازمان ها برای ارتقاء سطح خدمات ارائه شده درون سازمانی و برون سازمانی می باشد. این شرکت در ۲۰ سال گذشته، تمرکز خود را در بر روی حل مشکلات اساسی سازمان ها در ارائه خدمات بنا نهاده است.

مجموعه نرم افزار Point of Business و یا POB، به صورت اختصاصی پاسخ دهنده نیازهای موجود در چالش های مدیریت خدمات کسب و کار و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می باشد. این شرکت توسط مدیران ارشد با تجربه ای که قبل از آن در SAP، IBM و CA مشغول بوده اند، پایه ریزی شده و در حال حاضر مدیریت می شود.

نرم افزار POB کلیه تراکنش های سازمانی را با استفاده از فرآیندهای سازمانی بهبود می دهد و این مهم تا کنون در بیش از ۲۰۰ سازمان بزرگ در دنیا صورت پذیرفته است.

راهکاری مبتنی بر بهین روش های ITIL و ISMS

با پشتیبانی از ۱۵ فرآیند ITIL به گواهی PinkVERIFY

سرعت

زیرساخت نرم افزار، سرعت در پیاده سازی و به روز رسانی را تضمین می نماید.

  • مبتنی بر WPF و ASP.NET
  • مبتنی بر NHibernate
  • اختصاصی سازی XAML پنجره ها
  • اختصاصی سازی فیلدها و جداول

انعطاف پذیری

اختصاصی سازی نرم افزار بر اساس فرآیندهای سازمان به سادگی صورت می پذیرد.

  • مدیریت گردش های کاری
  • مدیریت فرم های کسب و کار
  • مدیریت قوانین سیستمی
  • مدیریت شرایط و اقدامات

یکپارچه سازی

کلیه زیرساخت های نرم افزاری و شبکه خود را به صورت یکپارچه به کار بگیرید.

  • یکپارچه سازی با نرم افزارهای نظارت شبکه
  • یکپارچه سازی با نرم افزارهای مدیریت سیستم
  • یکپارچه سازی با زیرساخت های نرم افزار
  • یکپارچه سازی با سیستم های مرکز تلفن

برای انتخاب بهترین راهکار در کنار شما هستیم

گروه فناوری پرند، نماینده انحصاری Wendia در ایران

راهکار مدیریت خدمات Wendia POB

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)، مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)
مدیریت خدمات شهری و شهروندی (CSR)، مدیریت خدمات کسب و کار (ESM)

ماژول ها

نرم افزار با توجه به ساختار توسعه پذیر و انعطاف پذیر خود، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از میان ماژول های نرم افزار بر اساس نیاز خود مجوز را خریداری نمایید.

  • مدیریت پیشخوان خدمات
  • مدیریت دارایی و پیکربندی
  • مدیریت تغییر و پروژه
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت زمان و منابع
  • مدیریت انبار و خرید
  • مدیریت صورتحساب و مالی
  • پورتال کاربران

امکانات و ویژگی ها

امکانات و ویژگی های این نرم افزار در ماژول های آن به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد و باعث می شود اختصاصی سازی نرم افزار بدون نیاز به برنامه نویسی و به سهولت صورت پذیرد.

  • مدیریت گردش کار
  • مدیریت دانش
  • جستجوگر شاخص های عملکرد
  • داشبوردها و مانیتورینگ
  • یکپارچگی با نرم افزارها
  • مدیریت دسکتاپ
  • مدیریت تشکیلات سازمانی
  • زیرساخت نرم افزار

مزایای راهکار

مزایای این راهکار باعث شده است مشتریان آن بیش از ۲۵ سال از این محصول در اروپا استفاده کنند و به عنوان تنها راهکار بومی سازی شده به زبان فارسی پیاده سازی آن در داخل کشور را تسهیل کرده است.

  • بومی سازی به زبان فارسی
  • گواهینامه های بین المللی
  • شناسایی زمینه جدید کسب و کار
  • ارتقاء رایگان نرم افزار
  • بازگشت سرمایه سریع
  • استقرار سریع و آسان
  • یکپارچه سازی با محیط فعلی
  • انعطاف پذیری در نرم افزار
بالا